קהל היעד תלמידי בה"ס יסודי ב'-ו'
אופן הלמידה יוקנה לתלמידים ב3 שלבים המהווים יחידת לימוד שלמה:
שלב א' - משימת צפיה, שלב ב' - משימת האזנה, שלב ג' - משימת פענוח ציור.
סביבת הלמידה מחייבת מחשב/נייד/טאבלט המחוברים לאינטרנט.
הכלי מצד המורה הינו משולב ומגוון באפשרויות מולטימדיה רבות (מוזיקה, סרטונים...)
כלי פונקציונלי מאוד לשימושים רבים אך באותה המידה גם מורכב מאוד לעשיה ודורש זמן. תפקיד המורה במקרה זה מצריך הכנה אך אינו מצריך ליווי מיוחד אלא אם קיימות בעיות טכניות.
מצד התלמיד כלי מאתגר, המאפשר למידה בסביבת מולטימדיה ולא רק פרונטלית.
אמליץ על הכלי למורים כאלה שאינם חוששים מהטכנולוגיה וסקרנים לגלות עולם חדש של אפשרויות לצורכי לימוד חוויתי,מהנה ומאתגר לתלמיד.
אופן הלמידה יוקנה לתלמידים ב3 שלבים המהווים יחידת לימוד שלמה:
שלב א' - משימת צפיה, שלב ב' - משימת האזנה, שלב ג' - משימת פענוח ציור.
סביבת הלמידה מחייבת מחשב/נייד/טאבלט המחוברים לאינטרנט.
הכלי מצד המורה הינו משולב ומגוון באפשרויות מולטימדיה רבות (מוזיקה, סרטונים...)
כלי פונקציונלי מאוד לשימושים רבים אך באותה המידה גם מורכב מאוד לעשיה ודורש זמן. תפקיד המורה במקרה זה מצריך הכנה אך אינו מצריך ליווי מיוחד אלא אם קיימות בעיות טכניות.
מצד התלמיד כלי מאתגר, המאפשר למידה בסביבת מולטימדיה ולא רק פרונטלית.
אמליץ על הכלי למורים כאלה שאינם חוששים מהטכנולוגיה וסקרנים לגלות עולם חדש של אפשרויות לצורכי לימוד חוויתי,מהנה ומאתגר לתלמיד.
יתרונות:
אינטראקטיבי - שימוש ביכולות מולטימדיה רבות.
קל להרשמה.
ידידותי למשתמש שאינו בקיא בהקמת אתרים (קל לתפעול).
מאפשר קיום תכנים דידקטיים.
לימוד חוויתי, מהנה ומאתגר.
חסרונות:
לא ניתן לשתף בעריכה
כלים מסוימים ניתנים רק בתשלום
דורש זמן הכנה
מצריך סביבת למידה מתוקשבת(חיבור לאינטרנט, להתקני שמע...)
מבנה ראשוני באנגלית - אך ניתן לשינוי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה