1. הדמיית סביבת מט"ח - השכונה הירוקה.
2. הדמיית הקניה הכדאית:
תחום דעת אליו שייכת חיסכון במשאבים כלכליים.
שכבת גיל רלוונטית תלמידי כיתות ד'-ו'
תיאור ההדמיה ההדמיה מציגה למשתמשים שני מוצרים זהים בכמויות שונות ומחירים שונים, לפעמים יש הצעות "מבצע" או "אריזות חסכון" והמשתמש צריך להפעיל את שיקול דעתו ולהחליט מה יותר כדאי.
תחום דעת אליו שייכת חיסכון במשאבים כלכליים.
שכבת גיל רלוונטית תלמידי כיתות ד'-ו'
תיאור ההדמיה ההדמיה מציגה למשתמשים שני מוצרים זהים בכמויות שונות ומחירים שונים, לפעמים יש הצעות "מבצע" או "אריזות חסכון" והמשתמש צריך להפעיל את שיקול דעתו ולהחליט מה יותר כדאי.
המשתמש מתבונן בהצעות שמוצגות בפניו ולאחר שחישב את הכדאיות של כל אחת
מהעסקאות הוא צריך ללחוץ על העסקה שנראית לו משתלמת יותר (או על לחצן "אין
הבדל"), אם צדק, יופיע על המסך V
ואם שגה, יופיע על המסך X.
3. כיצד לשלב את ההדמיה במסגרת הוראת יחידת הלימוד? כאשר ילמדו על
תכנים של תחומי כלכלה שונים כמו: חסכון בכסף וקניה חכמה, תוצג ההדמיה בפני הילדים
ולאחר מכן יצטרכו לתת משוב על מה שראו והבינו וזה יכול להעביר את הכיתה לדיון על
כדאיות, דוגמאות מחיי היום יום והסקת מסקנות כללית משותפת על הנושא.
באיזה גישה חינוכית תומכת למידה מסוג זה? "ההדמיה תומכת בעקרונות הגישה הקונסטרוקטיביסטית וטוענת שלמידה משמעותית מתרחשת כשהתלמידים שותפים לתהליך הלמידה דרך ביצוע מטלות המחייבות אינטראקציה עם סביבת הלמידה וגם בינם לבין עצמם".
באיזה גישה חינוכית תומכת למידה מסוג זה? "ההדמיה תומכת בעקרונות הגישה הקונסטרוקטיביסטית וטוענת שלמידה משמעותית מתרחשת כשהתלמידים שותפים לתהליך הלמידה דרך ביצוע מטלות המחייבות אינטראקציה עם סביבת הלמידה וגם בינם לבין עצמם".
4. מהו ערך מוסף של ההדמיה על מהלך השיעור? מלמדת את הילדים
שלא כל מבצע הוא מבצע, שלא כל אריזת חסכון היא אכן כזו, ושיש צורך להפעיל שיקול
דעת.
לאילו רמות חשיבה של בלום ואסטרטגיות למידה ההדמיה מספקת מענה? השוואה, זיהוי רכיבים וקשרים, ושאילת שאלות.
לאילו רמות חשיבה של בלום ואסטרטגיות למידה ההדמיה מספקת מענה? השוואה, זיהוי רכיבים וקשרים, ושאילת שאלות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה