יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

תיאוריות למידה - לומדת "צלילים בצבעים"


http://mila.kidnet.co.il/map/mapnodb.html

גישה ביהביוריסטית 
לומדת "צלילים בצבעים": מטרת הלומדה היא לחשוף ילדים בגיל הרך לצלילים בשפה העברית תוך הכרת שמות של חיות ושימוש בצבעים.
תפקיד הלומד:

  • הבנה כיצד לזהות צלילים.
  • למידת אותיות ומילים חדשות.
  • פירוק מילים לאותיות וצלילים.
גירוי- התמונות המופיעות מעל למסך, מעודדות את התלמיד לפעול וללחוץ על האות המתאימה.
תגובה- התלמיד לוחץ על האות שהוא חושב לנכון.
משוב- אם התלמיד צודק התלמיד מקבל עידוד מהקריין וממשיך הלאה. במידה והתלמיד טועה הוא שומע חיווי קולי של מנגינה עצובה מהקריין וסמיילי עצוב.
לכל תלמיד ניתנות 3 פסילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה